Το Yaris λοιπόν διευρύνει τους ορίζοντές του. Μετά τις εκδόσεις
βενζίνης, diesel και LPG, το Yaris γίνεται το πρώτο πλήρως υβριδικό
supermini στον κόσμο.
Εμφανισιακά πιο φουτουριστικό, με την
ψαγμένη του αεροδυναμική, τα φώτα τύπου led εμπρός-πίσω το λευκό περλέ
του χρώμα, και τα βαθυγάλαζα λογότυπα να προσδιορίζουν ότι εδώ έχουμε
ένα άλλο «φρούτο».
Στους ήσυχους, πολιτισμένους και οικολογικούς ολλανδικούς δρόμους, το
νέο Υaris δεν έβαλε φωτιά στην άσφαλτο με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης
κίνησης, ούτε έκανε δαιμονισμένα «kick-downs». Αυτό δεν είναι το
ζητούμενο σε τούτο το Yaris, παρότι το ζύγισμά του είναι θαυμάσιο, το
τιμόνι γρήγορο και η πίσω ανάρτηση λίγο σκληρότερη και σου επιτρέπει να
κινηθείς σβέλτα. Το ζητούμενο είναι ότι από 100 συνδυαστικούς ίππους
πετυχαίνετε μέση κατανάλωση μόλις 3,5 lt/100 km (μπορείτε κι ακόμη
λιγότερη!), εκπέμπετε μόλις 79 gr/km CO2 και μπορείτε ακόμη και ως
καθαρό EV να κινηθείτε ενεργοποιώντας το σύστημα από τον ανάλογο
διακόπτη (με μηδενικούς ρύπους φυσικά στην προκειμένη περίπτωση).
Toyota Auris 2013: Αποκάλυψη τώρα για το νέο μικρομεσαίο!
Το νέο Yaris HSD δεν είναι ένα αυτοκίνητο για λίγους. Μια πρόχειρη
ανάλυση του «τι δίνω-τι παίρνω» αποκαλύπτει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα
σε σχέση με τον πλουσιότατο βασικό εξοπλισμό, άνεσης και ασφάλειας, το
εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης και βέβαια το κόστος χρήσης με
μηδενικά τέλη. Η τιμή των 17.500 ευρώ λοιπόν (η Toyota Ελλάς, κατάφερε
να πετύχει τιμή χαμηλότερη κι από αυτήν της Γερμανίας) εξαργυρώνει ένα
αυτοκίνητο με τη σφραγίδα της Toyota και με όλα τα παραπάνω οφέλη που σε
βάθος χρόνου αποτιμώνται σε μερικές χιλιάδες ευρώ. Και τους καιρούς που
ζούμε δεν έχουμε ευρώ για πέταμα, οπότε το Yaris HSD φαντάζει ως
επένδυση κάτι που δε συμβαίνει συχνά στον κόσμο της αυτοκίνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου