NEO σύστημα LOVATO EXR


Το έξυπνο σύστημα LOVATO EXR έχει σχεδιαστεί για να μετατρέψει τους κινητήρες με 2-3-4 κυλίνδρων σε υγραεριοκίνητους , χαρακτηρίζεται από πολύ προηγμένη και αξιόπιστη τεχνολογία. Ο νέου τύπου εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες( νεος τυπος map sensor) και παρέχει τις παραμέτρους για την σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου μαζι με της βενζίνης στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.Είναι άψογο στην λειτουργία και προστατεύει των κινητήρα.Μετα την τοποθετηση παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας 3 ετών για την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου καθώς και εγγύηση των συνεργαζόμενων μερών του κινητήρα για οχήματα που στο σύνολο τους δεν έχουν ξεπεράσει τα 100000 χιλιόμετρα. Με μια απλή επίσκεψη στο κατάστημα ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ GAS SERVICE Μοναστηρίου 439 (στο φανάρι Κορδελιού) σας ενημερωνουμε δωρεαν ή ελέγχουμε για την σωστή λειτουργία του ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ LOVATO
Τηλ. Επικοιν. 2315 525 688


δειτε τι περιλαμβανει το κιτ:

1 – Μονάδα πλήρωσης υγραερίου:

Η μονάδα πλήρωσης μπορεί να τοποθετηθεί στον προφυλακτήρα ή μέσα στο πορτάκι, δίπλα από την τάπα της βενζίνης. Υπάρχουν δυο τύποι μονάδος πλήρωσης, η εξωτερική και η αποσπώμενη.

2 – Δεξαμενή υγραερίου:

Η δεξαμενή επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτ-μπαγκαζ του αυτοκινήτου. Οι δεξαμενές διατίθενται σε τρεις τύπους, κυλινδρικές – σφαιρικές εσωτερικές – σφαιρικές εξωτερικές  και η πλήρωση τους με υγραέριο γίνεται έως το 80% της χωρητικότητάς τους.

3 – Πολυβαλβιδα:

Η πολυβαλβίδα τοποθετείται στην δεξαμενή και φροντίζει για την σωστή πλήρωση (80%) της δεξαμενής αλλά και την σωστή τροφοδοσία του εξαερωτή. Η πολυβαλβίδα επιλέγεται σύμφωνα με τoν τύπο της δεξαμενής.

4 – Εξαερωτής:

Ο εξαερωτής εξαερώνει και ταυτόχρονα υποβιβάζει την πιέση του αερίου, χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρού του κινητήρα και την υποπίεση της πολλαπλής.

5 – Φίλτρο υγραερίου:

Φιλτράρει το αέριο που βρίσκεται πλέον σε αέρια φάση.
Τα φίλτρα FSU/MAP και FSU περιλαμβάνουν αισθητήρες με τους οποίους υπολογίζεται η πίεση και η θερμοκρασία του αεριού. Επίσης στο φίλτρο FSU/MAP υπάρχει και αισθητήρας πίεσης πολλαπλής (MAP).

6 – Μπεκ:

Τα μπεκ καθοδηγούνται από των εγκέφαλο για να ψεκάζουν τη σωστή ποσότητα αερίου σε κάθε κύλινδρο.

7 – Control panel:

Ο κεντρικός διακόπτης δίνει τη δυνατότητα αλλαγής καυσίμου απευθείας με ένα πάτημα. Τα φωτεινά led πάνω στον διακόπτη υποδεικνύουν την ποσότητα αερίου στην δεξαμενή.

8 –  Εγκέφαλος υγραερίου:

Ο εγκέφαλος αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για την σωστή λειτουργία του αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου