ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΒΕΝΖΙΝΗ

Μπορεί το αυτοκίνητο που αγόρασες το 2008 να είναι ακόμη ολοκαίνουργιο. Να είναι ότι ακριβώς χρειάζεσαι και ότι ακριβώς θέλεις. Όμως τα πράγματα άλλαξαν και το αυτοκίνητο έμεινε ίδιο. Ξέρεις πόση διαφορά στο κόστος χρήσης μπορεί να έχει; Αν το μετατρέψετε σε υγραεριοκίνητο? Μέχρι και 1500 ευρώ!
Το 2008 οι βενζινοκινητήρες ήταν το καλύτερο που μπορούσες να διαλέξεις, η βενζίνη ανεβοκατέβαινε αλλά είχε λιγότερο φόρο και έτσι ήταν χαμηλά.
Και έτσι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, με 120 ή 160 ή και παραπάνω άλογα, όπως το
mazda 6,ford mondeo,skoda oktavia….στην έκδοση 1800cc ήταν το 2008 από τα best seller στην κατηγορία αυτή. Προχωράμε τέσσερα χρόνια μπροστά και τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Πρώτα η βενζίνη
έχει φτάσει τα 2 ευρώ το λίτρο. Λίγο η άνοδος στην τιμή του πετρελαίου, λίγο οι φόροι, και η τιμή του καυσίμου είναι πλέον εξωφρενική.  
Το βασικότερο όμως όλων είναι πως το 2008, εκτός του ότι το οικονομικό περιβάλλον ήταν τελείως διαφορετικό, υπήρχε και μία ακόμη διαφορά. Δεν υπήρχε η υγραεριοκίνηση. Έτσι ρεαλιστικά η επιλογή του ίδιου αυτοκινήτου με κινητήρα  υγραερίου ήταν εκτός σκέψης για τους περισσότερους.
Σήμερα δηλαδή, με 15.000 χλμ. το χρόνο, και μία μέση κατανάλωση που στην πράξη ξεπερνά τα 9 λτ./100 χλμ, το αυτοκίνητο  του 2008 θέλει τουλάχιστον 2.550 ευρώ το χρόνο σε καύσιμο. δηλαδή 212  ευρώ το μήνα, μόνο καύσιμα
Αν μετατρέψετε  σήμερα το ίδιο αυτοκίνητο, σε υγραεριοκίνηση θα ήταν καλύτερη επιλογή διότι
Θα χρειάζεται μόνο 1050 ευρώ το χρόνο δηλαδή  87.5 € τον μήνα

Εσείς υπολογίσατε στο δικό σας αυτοκίνητο τι διαφορά κάνει μία έκδοση με βενζίνη ή με υγραέριο  Έχετε βρει πόσο σημαντικό είναι το όφελος στο κόστος χρήσης; Σκέφτεστε ακόμη τη διαφορά σε επιδόσεις και ισχύ; Μήπως τα 1500 ευρώ ετησίως έχουν σήμερα μεγαλύτερη αξία;

LPG-AutoHellas δίκτυο καταστημάτων υγραεριοκίνησης σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ
MANOLOGLOU-GAS ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ  LPG-AutoHellas
Έως 24 άτοκες δόσεις και με γραπτή εγγυηση κινητήρα και συσκευής  υγραερίου
2381083088 ή για προσωπική  επικοινωνία 6977586915