Είναι αλήθεια ότι το υγραέριο κίνησης φορολογείται ?

Αγαπητοί καταναλωτές και υποψήφιοι πελάτες της υγραεριοκίνησης.
Είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω σε κάποια δημοσιεύματα των τηλεοράσεων, εφημερίδων και του διαδικτύου τα οποία να προκαλούν ενδεχομένως εσφαλμένες εντυπώσεις όσον αφορά τη διαμόρφωση των νέων τιμών του υγραερίου.
Είναι αλήθεια ότι το υγραέριο κίνησης φορολογείται με 200,00 € τον τόνο, που ισούται με 1800 λίτρα υγραερίου περίπου. 
Αυτό πρακτικά σημαίνει 200,00 € δια 1800 λίτρα ισούται με 0,1111 φόρου ανά λίτρο.
Στα σημερινά δημοσιεύματα φημολογείται ότι ο φόρος θα φτάσει ενδεχομένως στα 330,00 € ανά τόνο, άρα 330,00 € δια 1800 λίτρα ισούται 0,183 λεπτά ανά λίτρο.
Αν λοιπόν υπάρξει νέα ανατίμηση στο υγραέριο η διαφορά θα είναι χονδρικά 0,0722 λεπτά ανά λίτρο υγραερίου.
 Παραδειγματικά ένας καταναλωτής που μέχρι σήμερα έβαζε 50 λίτρα υγραέριο στο αυτοκίνητο του πλήρωνε 50 Χ 0,88 = 44,00 €, ενώ με τα νέα μέτρα θα πληρώνει 50 Χ 0,95 = 47,50 €. Μιλάμε δηλαδή για μια διαφορά 3,5  € στην τσέπη του.

Όλα αυτά προς αποφυγή παρανοήσεων και για την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών.


Στις 28 Σεπτεμβρίου 2012 1:44 μ.μ., 
Νίκος Μανώλογλου

4 σχόλια:

  1. Μήπως στα στα σημερινά δημοσιεύματα φημολογείται ότι ο φόρος θα φτάσει στα 330 ΕΥΡΩ ανα χιλια λίτρα υγραερίου, με βάση την εξίσωση, και όχι 330 ευρω ανά τόνο υγραερίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυριοι τα υγρα μετριουνται σε λιτρα και οχι σε κιλα οποτε η εξισωση θα ειναι ανα χιλια λιτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οπως ητανε ο προιγουμενος φορος θα ειναι και ο σημερινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ....περσινο δημοσιευμα.....
    Από σήμερα(Δευτέρα 27-6-2011) ανακοινώθηκαν αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων στην εγχώρια αγορά.
    Ο νέος φόρος του ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ που χρησιμοποιούνται ως καύσιμα κινητήρων

    Μέχρι τώρα φορολογείτο με 125€ στα 1000 χιλιόγραμμα (1700 λίτρα περίπου)
    Με τον νέο νόμο το ποσό του φόρου είναι 200€ στα χίλια χιλιόγραμμα
    Η τελική τιμή του υγραερίου διαμορφώθηκε στα 0,82€ έχοντας μία μικρή αύξηση των πέντε περίπου λεπτών ανά λίτρο, μικρότερη από αυτήν που αναμενόταν. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα καύσιμα το υγραέριο συνεχίζει να παραμένει η οικονομικότερη λύση με μεγάλη διαφορά καθώς και αυτή με τα περισσότερα οφέλη .
    Ανατιμήσεις έγιναν και σε άλλα καύσιμα, με κυριότερη αυτή του πετρελαίου θέρμανσης,
    περισσότερα για όλα τα καυσιμα στο http://lpg-autonews.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή