Νόμιμη η μετατροπή οχημάτων και για φυσικό αέριο

Μετά τη νόμιμη, εδώ και λίγα χρόνια, μετατροπή βενζινοκίνητων οχημάτων να χρησιμοποιούν και υγραέριο, LPG, έγινε νόμιμη και η μετατροπή για φυσικό αέριο.
Η σχετική απόφαση υπογράφηκε από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλο.
Ετσι, θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα μετατροπής κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, ώστε να λειτουργούν και με φυσικό αέριο.
Μέχρι σήμερα, η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων με φυσικό αέριο επιτρεπόταν μόνο για τα αυτοκίνητα που εκ κατασκευής, από το εργοστάσιο, έφεραν τέτοιο σύστημα καύσης και κίνησης.

Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία αποτελούσε πάγιο αίτημα των πολιτών, σε συνδυασμό και με την δυνατότητα κατασκευής αμιγών ή μικτών πρατηρίων πώλησης φυσικού αερίου, ολοκληρώθηκε όλο το κανονιστικό πλαίσιο της εισαγωγής του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.  

Η τοποθέτηση συσκευών φυσικού αερίου θα γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και εξουσιοδοτημένους τεχνίτες αερίων, ο δε έλεγχος των εξαρτημάτων τοποθέτησης από τα ΚΤΕΟ.
Αποτέλεσμα των ρυθμίσεων αυτών είναι αφενός η εξοικονόμηση ενέργειας και αφετέρου η μείωση του κόστους των μετακινήσεων.
Πρατήρια φυσικού αερίου, μέχρι στιγμής, λειτουργούν στην Ανθούσα, στην Κηφισιά (ΕΚΟ) και στη Φιλαδέλφεια (Εθνική Οδός - ΕΚΟ). Υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη πρατήριο, ενώ ετοιμάζονται σε Λάρισα και Βόλο.
Με τη μικτή χρήση καυσίμων, δηλαδή φυσικού αερίου και βενζίνης, η αυτονομία κίνησης διευρύνεται απίστευτα.
Το φυσικό αέριο είναι φθηνό ως καύσιμο και για παράδειγμα, το VW Up Fisikon για κάθε 100 χλμ. κίνησης με φυσικό αέριο, χρειάζεται 2,8 ευρώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου