Eπιδοτήσεις ύψους 50% για μετατροπή κινητήρων σε υγραερίου

Γράφει ο Δ. ΠαλάσκαςΑγαπητό Fimotro,
μετά τα 10 μέτρα για την ανάπτυξη, που ανακοίνωσε προ ημερών ο Υπ. Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (σαφώς παγκόσμια πρωτοτυπία ο τίτλος του υπερ-υπουργείου), και εν...
παρα-μέσω θερινής ραστώνης, και θέλοντας να συμβάλουμε θετικά στην αποτελεσματικότητα της νέας Κυβέρνησης, που οσονούπω θα πρέπει να πιάσει στ' αλήθεια δουλειά, για να μην βγάλει τρίμηνα αξίας 10 δισ. σε τρεις μήνες από σήμερα, ρίχνουμε στο τραπέζι μερικές ταπεινές σκόρπιες ιδέες για την καταπολέμηση της ύφεσης, η οποία ανακοινώθηκε σε 6,2% στο Β' Τρίμηνο του 2012 (και μάλιστα -6,6% σε τρέχουσες τιμές, που σημαίνει αρνητικό αποπληθωριστή ΑΕΠ):
επιδοτήσεις ύψους 50% για μετατροπή κινητήρων σε υγραερίου, ή παροχή κινήτρων φοροαπαλλαγών (προτεινόμενος τίτλος προγράμματος: Εξοικονομώ στ' αμάξι! (αντί για μείωση στους φόρους στα καύσιμα που ζητούν οι βενζινοπώλες)


επαναφορά σοβαρών φορολογικών κινήτρων για συλλογή αποδείξεων μόνο με τη χρήση της φοροκάρτας, για να αποφευχθεί το φαινόμενο συλλογής και διακίνησης αποδείξεων από λογιστές, προς άγραν πελατών
επιβολή κοινωφελούς εργασίας 2 μηνών για κάθε 12 μήνες επιδοτούμενης ανεργίας σε παρόμοια αντικείμενα και από φορείς που ήδη συμμετέχουν και υλοποιούν τα προγράμματα Κ.Ο.Χ. Η επιλογή προτείνεται να γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση επί των επιδοτούμενων ανέργων. Το μέτρο αυτό αφορά τον εξορθολογισμό την επιπτώσεων από τις περιπτώσεις συνδυασμένης επιδοτούμενης και μαύρης εργασίας.
παρόμοια αντιμετώπιση (υποχρεωτική κοινωφελής εργασία) για οφειλέτες του Δημοσίου. Η επιλογή θα γίνεται με ηλεκτρονική κλήρωση και με τρόπο που θα αυξάνονται οι πιθανότητες επιλογής, όσο μεγαλύτερη είναι η οφειλή
συμψηφισμός οφειλών του Δημοσίου (συμπεριλαμβανομένων των επιστροφών ΦΠΑ) με οφειλές προς αυτό για όλο το φάσμα των φορέων της Γεν.Κυβέρνησης, όπως αυτοί είναι καταγεγραμμένοι στα μητρώα που τηρούνται από την Στατιστική Αρχή. Η διαδικασία θα πρέπει να είναι σχετικά απλοποιημένη και θα γίνεται αυστηρός έλεγχος των προϋποθέσεων δειγματοληπτικά
αλλαγή της φορολογικής αντιμετώπισης και της διαδικασίας απόδοσης ΦΠΑ και παρακρατούμενων φόρων για ανεξόφλητα τιμολόγια μεταξύ επιχειρήσεων και Δημοσίου, ή ακόμα και μεταξύ επιχειρήσεων, για να διορθωθούν οι στρεβλώσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά
εν όψει του δύσκολου χειμώνα, παροχή ποσοτήτων καυσοξύλων από ελληνικά δάση αντί επιδόματος θέρμανσης, ακόμα και για κατοίκους αστικών κέντρων, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας και Θεσ/νίκης, όπου αντιμετωπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα διαβίωσης σε περιόδους οικονομικής κρίσης
σημαντικά φορολογικά κίνητρα (π.χ. μείωση φορολογικών συντελεστών των κερδών, επιβολή αφορολόγητου για 5 χρόνια κ.λπ) για εξαγωγικές επιχειρήσεις, ή για μεικτές επιχειρήσεις, κατά το μέρος της δραστηριότητας που αφορά την εξαγωγή αγαθών ή υπηρεσιών
Όσο για το all-time-classic "επανεκκίνηση των μεγάλων έργων" (δηλ. των αυτοκινητοδρόμων κυρίως), αυτό θα μείνει κενό γράμμα, όσο οι χερσαίες μεταφορές έχουν απαγορευτικό κόστος.

πηγή: tvkosmos.gr/fimotro.blogspot.com