Subaru Forester 2,0 XS LPG: Εκτόξευση της αυτονομίας στα 900 χλμ. με ένα γέμισμα

 

Η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει πάρα πολλές εταιρείες στη λύση της υγραεριοκίνησης, η οποία μειώνει κατά 40% την κατανάλωση καυσίμου, ενώ παράλληλα εκτοξεύει την αυτονομία του μοντέλου που έχει τοποθετηθεί τουλάχιστον κατά 50%.
Η Subaru, θέλοντας να κάνει ακόμη πιο δελεαστική την κορυφαία πρόταση στα SUV που έχει και ακούει στο όνομα Forester, έχει τοποθετήσει στο νέο μοντέλο ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης, το οποίο πέραν της μείωσης κατανάλωσης εκτοξεύει την αυτονομία του μοντέλου ακόμη και πάνω από τα 900 χλμ.!
Η τιμή διάθεσης του κορυφαίου Forester ξεκινά από τις 25.900 ευρώ με απόσυρση, ενώ για το σύστημα υγραεριοκίνησης θα πρέπει οι υποψήφιοι αγοραστές να υπολογίσουν πως θα καταβάλουν μόνο 1.500 ευρώ, καθώς η τοποθέτησή του πραγματοποιείται δωρεάν από τους αντιπροσώπους της Subaru. Οσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας του νέου Forester κυμαίνονται σε μόλις 389 ευρώ, παρά το γεγονός πως «φορά» 2λιτρο κινητήρα εξαιτίας των χαμηλών εκπομπών ρύπων...
Αισθητικές παρεμβάσεις
Η Subaru προκειμένου να παραμείνει μοντέρνο και νεανικό το Forester προέβη σε ένα «φρεσκάρισμα» με αισθητικές κυρίως παρεμβάσεις στο εξωτερικό του αμαξώματος, οι οποίες έχουν γίνει εντονότερες στο εσωτερικό. Στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί νέα οθόνη ηχοσυστήματος με οθόνη αφής 4,3 ιντσών, η οποία διαθέτει και κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και νέο σύστημα κλιματισμού.
Ο χώρος αποσκευών είναι στα 450 λίτρα, μεγαλύτερος αλλά και πιο πρακτικός από του προηγούμενου μοντέλου.
150 ίπποι!
Ο νέος 2λιτρος boxer κινητήρας του ανανεωμένου Forester πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της οδηγίας Euro5 και αποδίδει 150 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Και μέγιστη ροπή 20 χλγρ. στις 3.200 σ.α.λ. Σε σχέση με το 2λιτρο boxer που είχε μέχρι τώρα το Forester, το νέο μοτέρ είναι σημαντικά πιο οικονομικό με μέση κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. (από 8,4 λτ./100 χλμ.). Ως επακόλουθο, έχει και πολύ μειωμένες εκπομπές CO2 με 173 γρ./χλμ. (έναντι 198 γρ./χλμ.). Σε επίπεδο επιδόσεων, βρίσκεται περίπου στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο μοτέρ. Στην πράξη, μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, παρουσιάζει, όμως, αρκετά καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.
Η λειτουργία με υγραέριο δεν έχει την παραμικρή διαφορά, πέρα από μία αύξηση περίπου 10% της κατανάλωσης, η οποία βέβαια υπερκαλύπτεται από τη σημαντικά χαμηλότερη τιμή του καυσίμου.
Τρένο εντός και εκτός δρόμου
Το Forester με ένα μοναδικό τρόπο κατάφερνε από την πρώτη γενιά του να κερδίζει όποιον βρίσκονταν πίσω από το τιμόνι του. Ετσι ακριβώς συμβαίνει και σήμερα με τη νέα γενιά, η οποία διαθέτει ακόμη πιο ακριβές και άμεσο σύστημα διεύθυνσης, ενώ διακρίνεται για την άνεσή της εντός και εκτός δρόμου.
Ειδικότερα, το νέο Forester στο εθνικό οδικό δίκτυο είναι απόλυτα ευθύβολο και ασφαλές, ενώ εξαιρετική δουλειά έχει επιτευχθεί στον τομέα της κατανάλωσης, η οποία μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.
Υπέρ
  • Κινητήρας
  • Κοντές σχέσεις
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση
  • Αυτονομία
  • Δυνατότητες
Κατά
  • Aίσθηση φρένων
Επιμέλεια: Γιώργος Ανδρής πηγη:imiresia .gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου