ΦΟΡΟΣ ΣΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ

Ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης επανέφερε το ζήτημα «της μη εξίσωσης της τιμής του υγραερίου κίνησης με την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης» μέσω της Κοινοβουλευτικής του παρέμβασης προς τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Ιωάννη Στουρνάρα.
Στην παρέμβασή του ο Βουλευτής σημειώνει ότι: «Το διάστημα των 2 τελευταίων ετών δημιουργήθηκε μια  αξιόλογη υποδομή σχετικά με την υγραεριοκίνηση, ήτοι: από τα  42 πρατήρια υγραερίου πανελλαδικά, σήμερα  λειτουργούν 250
και είναι υπό ίδρυση άλλα 80. Στο ίδιο χρονικό διάστημα τα συνεργεία υγραεριοκίνησης αυτοκινήτων από 45, σήμερα  λειτουργούν  περίπου  600 και είναι αρκετά ακόμη  υπό ίδρυση. Αυτός ο κύκλος εργασιών περιλαμβάνει πρατήρια, συνεργεία, τεχνίτες, υπαλληλικό προσωπικό, μηχανολόγους μηχανικούς, εργολάβους  βυτιοφόρα, οδηγούς, εισαγωγείς εξαρτημάτων ,ΚΤΕΟ κ.λ.π. Άρα διαπιστώνεται ότι ο κλάδος αυτός έχει μία υγιή και αλματώδη  αύξηση δραστηριοτήτων και επενδύσεων προς όφελος της οικονομία του κράτους. Σε περίπτωση αύξησης του Ε.Φ.Κ. του υγραερίου κίνησης θα σταματήσει  παντελώς την ανωτέρω δραστηριότητα και το αποτέλεσμα για το Δημόσιο θα είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που είναι σήμερα. Σας γνωρίζουμε ότι ο σημερινός Ε.Φ.Κ. του υγραερίου κίνησης είναι από τους ακριβότερους των άλλων κρατών της Ε.Ε. Για τη χρήση του υγραερίου κίνησης το οποίο είναι το πλέον οικολογικό καύσιμο  σχεδόν όλα τα κράτη δίνουν κίνητρα όπως (απαλλαγή των τελών κυκλοφορίας, επιδότηση τοποθέτησης συσκευής υγραερίου, ελεύθερη πρόσβαση στο κέντρο των πόλεων κ.λ.π.). Η τιμή του υγραερίου κίνησης σε όλα τα σχεδόν τα κράτη παγκοσμίως βρίσκεται στο ήμισυ της τιμής  της  βενζίνης. Η επιβολή του Ε.Φ.Κ. στο υγραέριο κίνησης  θα  οδηγήσει  πολλούς χρήστες υγραεριοκίνητων οχημάτων στη χρήση οικιακού εμφιαλωμένου με επικίνδυνες  για την δημόσια ασφάλεια συνέπειες».
            Για τους παραπάνω λόγους ο Βουλευτής Ηρακλείου ζήτησε από τον Υπουργό να παρέμβει άμεσα και να προβεί σ’ έναν δικαιότερο τρόπο φορολόγησης του υγραερίου κίνησης, προτού κατατεθεί σχετική ρύθμιση στη Βουλή.

2 σχόλια:

  1. Το υγραέριο κίνησης πρέπει να πριμοδοτείται από το κράτος που λέει ότι θέλει καθαρότερα αυτοκίνητα... όμως η κυβέρνηση μας (σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε όλες τις ξένες χώρες) μεθοδεύει απαράδεκτη φορομπηξία στο υγραέριο κινησης, το οποίο καθίσταται ετσι σημαντικά ακριβότερο, ενώ αν σκεφτούμε και τον συνδιασμό με την αισχροκέρδεια πρατηριούχων που ξεκίνησε (πωλούν προς 0,99 ευρώ/ λίτρο) καταντάει από προβληματική έως ασύμφορη την επένδυση του καταναλωτή σε αυτό το καύσιμο. Η κυβέρνηση δείχνει την απαξία της και σε ολόκληρο τον κλάδο που δραστηριοποιείται σχετικά (μετατροπείς συνεργεία , εισαγωγείς εξαρτημάτων υγραεριοκίνησης, πρατηριούχους, κλπ) που ανθίζει κατα αντιδιαστολή με όλες τις επιχειρήσεις και όλους τους έλληνες που μαραζώνουν σήμερα χάρην των πολιτικών που οι πολιτικοί "μας" εφήρμοσαν και συνεχίζουν να εφαρμόζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κινουμαι με υγραεριο εδω και 19 μηνες, ειναι η καλυτερη οικονομικη λυση. αν κρατηθει η τιμη του κατω απο 1 ευρω θα ειναι μια χαρα, αν ξεπερασει το ευρω το πηρε ο διαολος. βλεπεις το κρατος σε φυλαει στη γωνια να στα παρει!!! καλα κανουμε και λουζομαστε στην παρανομια, αυτοι μας εκαναν ετσι!!! οτι και να κανουν ο Ελληνας εχει @ρχιδι@ και θα την βρει την ακρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή