Χωρίς τέλη κυκλοφορίας το νέο Hyundai i10

Το είδαμε τον περασμένο μήνα στη Φρανκφούρτη, εκεί όπου η Hyundai ανακοίνωσε τους δύο διαθέσιμους κινητήρες βενζίνης.

Για το νέο i10 δε γνωρίζαμε μέχρι σήμερα τις επιδόσεις ή τις εκπομπές ρύπων, όμως η Hyundai Μ. Βρετανίας έδωσε τα πρώτα τεχνικά στοιχεία στη δημοσιότητα.

Ως γνωστόν, το νέο αυτοκίνητο πόλης κορεάτικης μάρκας θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με τον 3κύλινδρο 1.0 ισχύος 66 PS και με ροπή 9,6 kgm στις 3.500 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h εντός 14,9 sec.

Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 155 km/h. Η Hyundai ανακοινώνει εκπομπές 108 g. CO2 ανά km για το συγκεκριμένο κινητήρα.

Θα υπάρχει όμως και έκδοση Blue Drive, με σύστημα start/stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Σε αυτή την περίπτωση οι ρύποι υποχωρούν στα 98 g/km, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη του i10 από τα τέλη κυκλοφορίας.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι στη Βρετανία το i10 Blue Drive θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως 4θέσιο. Στην Ευρώπη ο κινητήρας χωρητικότητας 1 lt. θα είναι διαθέσιμος και με υγραέριο (LPG), εμφανίζοντας ισχύ 67 PS και ελαφρά χαμηλότερη ροπή.